Nově spuštěný e-shop. Nabídku budeme postupně doplňovat. Děkujeme za pochopení.

Reklamace

Vážení zákazníci,

zboží k reklamaci zasílejte na tuto adresu:

prodejna Symbol-Krnov
nám. Minoritů 129/20
794 01 Krnov

 

Stáhnout formulář pro reklamaci zboží.

Jak probíhá reklamace?

Ze zákona na to máme maximálně 30 dní, ale snažíme se to stihnout co nejdříve.

Průběžně Vás o průběhu reklamace budeme informovat.

Musím posílat vždy vše?

V případě uznání reklamace je nutné posílat vše. Proto doporučujeme k reklamaci doručovat zboží vždy kompletní včetně všech jeho součástí.

Kde se mohu informovat o průběhu mé reklamace?

Zavolejte nám na tel. číslo +420731571650 nebo napište na info@symbol-krnov.cz

Reklamační protokol si můžete stáhnout zde.